Retourneren

Wij hebben ons best gedaan uw bestelling zo netjes mogelijk te verzorgen. Echter een fout is menselijk en wij geven u uiteraard de mogelijk tot restitutie of omruiling van uw bestelde product.

Hoe werkt ons retour systeem?
Hoe meld ik mijn retour aan?

Ga naar je account en klik op de bestellingen. Bekijk de bestelling met het product dat u wilt retourneren. U kunt nu één product of de gehele bestelling voor retournering aanvragen. Geef aan waarom u het product of de bestelling wilt retourneren en upload eventuele afbeeldingen van de gebreken. Wij zullen uw aanvraag beoordelen en met een reactie terugkomen.

Indien je iets hebt besteld zonder een account aan te maken, meld je aanvraag dan via ons contactformulier.

Verkeerd product ontvangen?

Een verkeerd product ontvangen is natuurlijk nooit leuk. Excuses voor de gemaakte fout. Gelukkig kunnen wij dit voor je oplossen. Ga naar uw account -> bestellingen en klik op de bestelling. Daar kunt u een retournering aanvragen voor het betreffende product in uw bestelling. 
Je dient een verkeerd geleverd product binnen 24 uur na ontvangst aan ons te melden.

Beschadigd/defect ontvangen?

Kapot? Werkt het niet? Geen stress! Ga naar uw account -> bestellingen en klik op de bestelling. Daar kunt u een retournering aanvragen voor het betreffende product in uw bestelling.

Graag willen wij een foto van het beschadigde product hebben zodat wij de aanvraag goed kunnen beoordelen. Bij het aanvragen van de retour kan je een foto uploaden.

In geval van een beschadigde verpakking vragen wij je ons binnen 24 uur op de hoogte te brengen met een kopie van de pakbon. Vermeld indien nog mogelijk op de pakbon van het bezorg bedrijf / vervoerder de tekst: “PAKKET ZICHTBAAR BESCHADIGD”

Indien je iets hebt besteld zonder een account aan te maken, meld je aanvraag dan via ons contactformulier.

Zijn er retourkosten?

Ja, retourneren is voor eigen rekening. Zodra je retour is aangemeld ontvang je een email van onze retourafdeling met hierin de verdere instructies. Lees hierboven bij ‘Hoe meld ik mijn retour aan?’ hoe dat in zijn werk gaat. Wanneer er een leverfout is gemaakt, dan zijn de retourkosten uiteraard voor Koopvogel.nl. Wij vragen in dit geval het bonnetje van de retourzending naar ons te mailen: stuur dit in antwoord op de laatste e-mail die je van de retourafdeling hebt ontvangen. Wij vergoeden de verzendkosten tot € 6,75. Voor dit bedrag heeft u bij PostNL een pakketverzending met track & trace. Meld je retour via het retourformulier aan en onze retourafdeling zal dit met je afhandelen.

Winkelwagen
Scroll naar boven